Tisdag

Hej 


Min dag har varit bra 

Fix på jobbet
Promenader 
Tvättad massa massa signal kläder 
Fixat lite på plätten 
Lagat mer husmanskost , stuvad spagetti och falukorv


Pratat med Sandra i telefon 



Just nu känner jag mig jättekonstig , det ekar i öronen , tappar balansen . Känner mig packad och mår illa 
Trött

Va fan hände ??

Helt sjukt 
Det bara kom 

Ja ja 

Här är bilder från dagen 






Kattis planterade nya blommor vid entrén på jobbet i går 



Älskling skickade en hälsning under dagen 

Han har rökförbud och telefonförbud inne på flygplatsen så detta var på rasten 


Hundarna på lunchrasten 

Vi njöt i solen 

 Hoppas ni får en bra kväll / IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0