Tumba, foldrar , dollarstore

Hej sötisar 

Hoppas allt är bra ? 

I dag var det mässan i Tumba 👍
Tyvärr var det ganska tråkig mässa med lite folk,  2 av mina kollegor var i idrottshallen medans jag och min chef ( vän) åkte runt till olika ställen och lämnade våra foldrar 
Fritidsgårdar , kommunhus, bibliotek , kyrka mm

Huddinge
Kungenskurva 
Tumba 

när vi ändå passerade kungens kurva så frågade jag om vi inte kunde kasta en get inne på dollar store ,  sagt & gjort 
En superkul affär och mycket billigt 

Jag köpte saker till Kalles student och lite annat smått och gott 
Sen sprang vi upp på Ikea och bunkrade blockljus och doftljus till jobbet 

Jag måste ta en sväng till dollarstore vid lön 


Här kommer några bilder från dagen 



Dogge uppträdde på förmiddagen och 

ace Wilder på kvällen 
Jag och mina kollegor vart hämtade i Tumba , skönt 
När vi kom hem så köpte vi med oss en pizza från pizza hut 
Pepperoni lover 🍽 och sen la vi oss i soffan och kollade på en film med
 matt Damon 
- the great Wall 

Inte direkt min film men den gick och se och man får ta vara på de stunder Kalle vill mysa med en i soffan till en film 

❤️❤️❤️❤️❤️

Nu ska jag strax lägga mig 
Natti natt 



Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå jag älskar Dollar Store!!! Brukar åka dit o handla då o då. Tycker det är roligare att gå där inne än på ÖoB o Rusta 👍👍

Svar: a det fanns så mycket och sjukt roliga priser
Maria Höglund

2017-05-11 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0