Vilken jävla syn

Undra vad folk tänkte som såg mig i morse 


Sune i ena handen med vanligt koppel 

Bella i andra handen med ett flexikoppel 

Påsar som jag skulle ha med till jobbet 
( handlat ) 

Sune satte sig och sket på sidan av gångvägen

Bella måste fått på sig Selet fel för helt plötsligt kom en lastbil körande på gångvägen och jag skulle dra in Bella mot mig men hon åker ur Selet , jag blir livrädd och kastar mig efter henne och sliter då med mig Sune som samtidigt skiter 

Påsarna åkte i backen 

Jag får tag i Bella som skriker till haha 
Sune glor på mig som om jag inte är klok i huvudet 

Jag försöker få på Bella Selet igen och sen ska jag plocka upp skiten från Sune och samla ihop påsarna , min Cola zero burk rullade iväg  och när jag väl tittar upp så sitter killarna i lastbilen snällt och väntar och folk går förbi och jag känner hur dom
Typ tänker 
- den där kärringen ska nog inte ha hundar 
Hahaha 
Kanske inte låter så kul men det var helt hysteriskt i typ 3 min men kändes som en evighet 

Efteråt kunde jag bara garva , det måste ha sett för skoj ut när jag slänger mig för att rädda Bella för att rusa framför bilen och Sune sitter i skitställning samtidigt som jag drar honom efter mig 😂😂😂

Nu säger vi god natt



❤️❤️❤️❤️/ Maria 


Kommentarer
Postat av: Annica

😂😂😂😂

Svar: Ja galet
Maria Höglund

2017-05-16 @ 20:53:05
Postat av: Åsa

Asså jag älskar dig och dina inlägg, garvar rätt ut här på jobbet =) Du är helt underbar i dina beskrivningar - det är ju så man kan se det framför sig. Krams på dig <3 <3

Svar: Kram vackra åsa
Maria Höglund

2017-05-19 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0