1 november

Hej 

Hur mår ni 
Har ni klarat er från förkylningarna ?

Det är många sjuka just nu och i dag fick jag skicka hem en ungdom som var dålig 

Jobb i dag plus möte men annars en väldigt lugn dag 
Mycket samtal med ungdomar , fsk och min chef ( jobb samtal)
Hade det varit privat snack så hade jag skrivit samtal med  min vän ❤️

V 46 kommer Kia hem , ååå va skoj 

I dag hämtade jag ut mitt paket med julgardiner ( till vardagsrummet) och kuddfodral ( juliga ) till soffan 
Jag Längtar tills man får julpynta, allt blir 100 procent mysigare i mörkret 

Full rulle dagarna som kommer , i morgon ska jag hänga med Pamela - mys på det 


(null)

         Mina nya gardiner 🌲🌲

Just nu är jag ensam. Kalle är på bio med max och ser Thor 
H är och servar bilen 

Ordning och reda 
Själv har jag suttit i ca 40 min med massa sms 
Mest jobb sms 

Nu säger jag god natt / 💋M 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0