För nyttig mat

Hej 

Herregud 
Vart tog den här dagen vägen ?
Jobb och kp 
Jag och min brukare åkte till Farsta c , hon ville handla julklappar 
Efter hon handlat lite så skulle vi äta / fika 
Jag var döhungrig och hon ville bara ha fika 

När vi kom till caféet som ligger i nya delen vid panduro i Farsta  c så ser jag på menyn att det är bara massa skum mat , massa nyttigt mat  och sallader mm
Jag frågar om dom inte har typ riktig mat så som husmanskost ? Pasta ? Sås och potatis typ 
Hon ba - Neeeej 

Då tar jag det jag känner igen och det blev en club sandwich 

Jag frågar henne vad det är på mackan och hon svarar 
Kyckling
Bacon 
Curryröra 
Och tomat och gurka 

Mmmm , det låter ju gott 😀👍

Ok svarar jag och betalar 139 kr 

Men va kommer ???
What a fuck 

(null)

Massa jävla groddar och sallad typ och skiten serveras på mörkt rågbröd 
Fy fan va besviken jag vart 

Mackan är Instagram vänlig men smakade kanin mat 

Jag petade ut baconet och kycklingen 
Thats it 


(null)

(null)

(null)

Jag gillar Farsta c ! 
Jag hittade massor i dag men köpte god jul etiketter för 9.90 
Och mack jäveln för 139 kr 

Måste ligga lite lågt med slantar , mycket räkningar och några julklappar kvar 
Och det är bara den 28/11 i dag 
4 v kvar till nästa lön 😂😂😂😂

Väl hemma så kom max , Sandra och Olivia över 
Det vart gos såklart och max och Sandra åt lite soppa och frallor 🍽

Nu tittar jag på trafikpoliserna sen blir det natt natt ❤️❤️❤️
Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0