Höstgryta och mys

Hej , hur mår ni ? 

I dag lördag så bestämde vi oss för att göra Ingenting 
Fy fasiken va skönt 
Inga planer , inga måsten ! 

Men jag har självklart gjort lite nytta hemma 
Bla har jag lagat en köttgryta och satan va gott det blev !
Jag lät den små puttra på plattan i 2 timmar 

Jag körde i det jag hade :

Grytbitar 
Lök
Paprika
Morötter 
Köttbuljong
Bacon
Röd vin
Krossade tomater 
Lagerblad
Vitlök
Plus massa kryddor 

(null)

(null)

(null)

    Köttet vart så mört , det smälte i munnen 

Jag ska ringa mamma strax och sen tvätta lite .

Senare ska Kalle på halloween party i nynäs så jag ska ev sminka honom 

Nu säger jag bye bye så länge ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0