Min helg i bilder

Hej 
Hur mår ni ?

Jag själv har fått jordens mens värk ? 
What 
Jag har inte haft mens på 19 år men ok !!
Jag måste till mvc och förnya min p spruta i veckan , om jag hinner ....

Hur är erat schema innan jul ? Mitt är helt galet 
Blir typ trött innan julen ens är här 😀😂

Här kommer min helg i bilder från fredag tills i dag 

Var hos mamma på fredag och kom hem till Sthlm vid 14 tiden 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var hos mamma från torsdag morgon till fredag em 
Bättre att åka en snabbis än inte alls , jag har svårt att få ihop 2 nätter i rad 
Vi hade det lugnt och skönt, tv och samtal 

När jag kom till T-centralen stod min andra hälft där och hämtade mig , vi åkte hem och kramades lite och tog en dusch sen åkte vi och hälsade på Janne på inka och sen vidare till Haninge c för att fynda lite på black friday
Jag fick en jättefin mysdress i sammet och vi hittade julklappar till Olivia och 2 till grabbarna 

(null)

Älskar att Janne har en gasmask på
Toaletten i sin tatuerings studio 😂😂👍

(null)

 Min mysdress, kommer bli perfekt att skrutta runt i på julafton 🌲
Vi klär oss bara i myskläder på julafton 

(null)

 Hos Janne på inka / bläck friday körde dom 😂

På fredag kväll gick vi upp till max och Sandra 
Vi köpte en kyrka till Olivia som spelar julmusik och lyser 
Och vi köpte en röd julstjärna till max & Sandra 

(null)

(null)


På lördag var vi hos svärisarna för att titta på allt fint farmor gjort ( barnens farmor) 
Sen blev vi bjudna på stekt fläsk med löksås och fika
Jättemysigt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 När vi var klara där så åkte vi till länna och tittade på sängar och lite annat smått & gott

På kvällen kom inger & kaj med deras hundar mario och Zelda 

(null)

(null)

            Zelda 

I dag söndag har vi också varit ute på vift 
Vi var hos Kricke och hos inger , sen åkte vi till länna igen och var på rusta och city gross och promenader med Sune 

(null)

   I dag i bilen , det här är ingen pigg tjej 😂
(null)

Bilden tagen på ängen i morse . Skum bilden blev dock 

Nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv 
Jävla svullna mage och enormt godis sug 

Jobb i morgon igen👊
Denna vecka blir det jobb, 2 kp uppdrag , stan på onsdag , visning av lgh onsdag kväll , viking på torsdag , baka till advent på lördag och advents fika här på söndag Plus lite annat! 

Önskar er en fin söndag // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0