Mina tjejer

Mina 2 älskade tjejer 

Jag har haft äran att få vara svärmor till Sandra sen hon var 13 
Vi har bott ihop i olika omgångar och i tonåren sov hon hos oss jämt 

Nu har jag haft henne i mitt liv i 12 år och hon har gett mig livets gåva ( olli ) 

I dag hade jag tjejerna på besök 
Jag bjöd på mat och fika och så pratade vi om ditten & datten 

Älskar Sandra  ❤️

Olivia somnade så skönt i min famn och hon skrattar och e så härligt go just nu 
Skulle typ kunna äta upp henne 😂😂

(null)

(null)

    Myser i farbror kalles famn , Kalle håller henne lite på avstånd då han är sjuk 

(null)

      Gos fis , Lillgrodan 🐸🐸🐸

Ursäkta att jag bombar er med kärlek till mitt barnbarn men jag är så himla lyckligt lottad ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0