Olivia och sol

Ååå vilken mysig förmiddag 
Max hörde av sig strax innan 9 och frågade om jag ville hämta Olivia en stund och självklar ville jag det 
Med glädje 

Vädret är ju helt underbart 
1 plusgrad och sooooool 

Vi tog en promenad på 40 min , sen gick vi och handlade och sen satte vi oss i solen ett tag 

Olivia sov mest men det är ändå underbart att hänga med henne 
Jag kan sitta och titta på henne hur länge som helst ❤️

Bilder kommer förhoppningsvis sen då blogg.se strular igen 
När jag ska lägga in bilder hoppar jag ut från appen 😡

Strax dusch sen ska jag jobba , vi ska gå på bio 
Kp uppdrag fast med H också 

Vi ska se Thor ragnarök 

Ses sen // IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0