RulladerđŸœ

Nu var det ett tag sen jag gjorde lövbiff rullader och i dag vart jag verkligen sugen pĂ„ det
Jag tog lövbiff och la pĂ„ bacon, ost, salt & peppar 
Rullade ihop med en tandpetare 

Stekte sÄ den fick fÀrg och la i en kastrull med
5 dl vispgrÀdde
2 köttbuljong
Halv tub tomatpurĂ© 
Lite socker 
SmĂ„kokade ca 20 min 

AssĂ„ det vart sjukt gott och det Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt att fixa 
Smutt 

(null)

Man kan pressa potatis till men jag kÀnde för vanlig orörd kokt potatis , funkar Àven med ris

Nu blir det vila ett litet tag innan det Ă€r dags att jobba 

Kram och go kvĂ€ll / M ❀ 



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad gott! Det ska jag prova nĂ„ngĂ„ng. Brukar köpa pĂ„ mig massa lövbiff nĂ€r det Ă€r extrapris för det e ju sĂ„ gott!

Svar: SĂ„ gott 👍
Ia None

2017-11-13 @ 20:00:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0