Tror du jag ljuger

Hej 
Detta blir bara ett kort inlägg, jag berättar mer i morgon för nu e jag trött 👊

Jag kom precis hem , först var vi på tv inspelning på SVT huset på gärdet mellan 10.30-17.30 sen åkte jag hem för att möta max och Olivia   , Vi tog en skön kvällspromenad och smidde lite planer 

Det program som spelades in i dag heter

Tror du jag ljuger ?

Det var med Johan glans och Fredrik Lindström på olika lag och program ledare var Anna Mannheimer 

(null)

(null)

                Anna Mannheimer 

(null)

                Johan Glans ( han e sjukt kul) 

(null)

           Fredrik Lindström 

(null)
   
              Kuliss bild 

Innan jag åkte till stan så var jag vid posten mm så totalt visade min stegräknare 1.3 mil så det är inte konstigt att jag e sluuuuuuuut som
Artist 😂😂

God natt fina bloggläsare ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0