Vad är jul för er ?

Hej mina underbara läsare 

En skön söndags eftermiddag , till middag åt vi köttbulle macka med rödbetssallad 

(null)


Jag tänkte höra vad ni tycker är det mysigaste med julen och vad har ni för vanor ??

För mig är julen :
ledighet, mycket tv och film, att få gå och små äta vad jag vill och när jag vill, skinksmörgås, massa tända ljus, min gran , julstakar och julslingor, familjen, massa godis, pepparkakor och iskallt glas mjölk, glädje, doftvax som doftar pepparkakor, saffransbullar,  vila och en eller kanske 2 julklappar 

Mycket mat och godis och många extra kilon 
😂😂😂😂

Nu ska jag duscha och sen kissa Sune en sista gång innan jag kryper ner i renbäddade säng 

      God natt // Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0