1 oktober

Oj va fort månaderna går 


1 oktober i dag , hur ser er oktober ut ? Längtar ni efter julen ? 


Jag kom precis hem från en promenad med Sune 

Nu är det kallt ❄️
Just nu har vi 8 grader , en sån där superkrispig vacker morgon i Haninge 

Vad händer i dag ?

Vi ska tillbaka till stan , vi ska byta en sak i adidas butiken 

Vi ska till direktmöbler  i jordbro och klaga på våra soffdynor , dom är redan nedsuttna och vi har bara haft soffan 1 år 

Sen blir det Haninge c och foderboden Och så måste vi handla på maxi 

Senare i kväll ska jag förbi syrran och lämna Sunes saker , han bor hos henne 2-5 då vi är i Rom 
Vi har ju så jäkla svårt att fixa hundvakt en längre stund och särskilt på vardagar då syrran jobbar men syrran går hem till Sune på lunchen 
Det är ju bara 3 dagar 

Så vet ni någon toppen människa som älskar hundar och är hemma på dagarna så hojta 😀

Jag skulle nämligen vilja kunna åka bort 14 dagar i rad ( minst) 
Och då behöver jag en pålitlig hundvakt och jag är supernoga med vem det är och vad man har för erfarenhet med hundar 
Jag lämnar inte bort Sune till vem som helst 
Bästa ska bäst ha 😀


Önskar er en fin söndag / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0