68 dagar kvar

Hej och go Tisdag 


Nu är det 68 dagar kvar till julafton , jag har precis kollat på julgardiner i cellbes katalogen 


Jag ska köpa gardiner till vardagsrummet och lite juliga kuddfodral 


Denna jul blir ju lite speciell , första julen med Olivia 🌲♥️

Vi kommer vara med Olivia på fm och på em är max, Olivia och Sandra hos Sandras föräldrar !

Jag har sagt att dom inte behöver känna att dom ska åka hit och dit och att dom får vara vart dom vill för Olivias skull men dom ville vara med bådas familjer så detta blir fint , det är ju vi glada för såklart ❤️🌲




Farmors skatt ♥️♥️♥️♥️♥️


Jag var på jobbet kl 7 i morse och senare blir det KP uppdrag , min brukare vill till Ikea och dollarstore i kungens kurva 

Vi får se vad vi hinner med, vill bara lämna Sune max 4 timmar 


Ha en fin tisdag / M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0