Blogg.se

Hej fina 

Måndag och dag 1 på denna vecka check ✔️

En bra dag fast otroligt mörk och höstig 
Burr 

Blogg.se och deras kundtjänst försöker lösa problemet med mina bilder , dom jobbar vidare !
Har någon av er läsare oxo blogg.se ? 
Funkar det för er att få in bilder! 

Vi har precis käkat 
Fläskkotlett med fem peppar sås 
Kan verkligen rekommendera den pås såsen 

jag har också städat den stora klädgarderoben 
ställt undan golfbagen mm som alltid står i vardagsrummet 

Skönt 

Känns som man vill köra en riktig genomgång av alla skåp och garderober nu innan jul 
Nu är ju städskåp, källaren , uteplats och klädgarderoben klart ✔️

Ska försöka ta något varje kväll 

 Nä nu ska jag umgås med H 

Love IA ❤️






Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lyckas inte heller med bilder.... har inte ens orkat höra av mig till blogg.se men kanske borde göra det.

Svar: Bra om många gör det 👍
Ia None

2017-10-23 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0