Dollarstore Och grattis Therese

Hej 


Äntligen hemma , det vart en lång dag ! 

Först FT från 7 i morse 
Sen hem för att  lämna Sune och sen vidare mot handen för att möta upp min brukare , 
i dag ville hon till Dollarstore i kungenskurva 
En sjukt rolig affär men jag hade inte pengar för shopping så det får bli en annan gång 
Hon shoppade en hel del men vissa saker fanns inte där så hon ville gå till Ikea också 

Så dagens kp uppdrag tog 5 timmar , jag kände mig super stressad pga Sune men det gick bra 


Nu har vi precis ätit middag

Svennemat 

Fiskpinnar, potatis och remouladsås 
Smutt 


Förresten , i går tittade vi på Baywatch 


Jag har hört så mycket bra om den filmen men jag tyckte den var mer töntig , lite charmig emellanåt men inte mer 


Nä nu ska jag ringa max och sen mysa lite innan sängdags 

Ps!  Grattis Therese och Johan till lilla Isak 

   God natt / IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack ❤️❤️

2017-10-18 @ 08:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0