Hemma från Rom

Hej och god morgon 

Nu är man hemma igen och det är bara att köra 

Dagen börjar med tvättstuga ( pågår nu) 
Sen ska jag till Sandra och hjälpa henne med att böra ner möbler i källaren , dom
Har fått fågelinvation på balkongen ( äckligt) 
Duvorna kryper in under deras möbler 
Bygger bo och skiter sönder allting så nu ska Anticimex komma och åtgärda det men först måste möbler bort 

Sen ska jag till jobbet och sen måste jag handla hem för här är det tomt i kylarna 

Alltså åter till trista vardagen 
Men det bästa med att vara hemma är ju att få vara med Sune ♥️

En annan rolig grej var att vi fick in en födelseannons i Haninge tidningen i går 

Jag och Henning ville ge Max och Sandra en liten överraskning att lägga in en annons på Olivia 


Våran lilla groda 🐸🐸🐸


Ska bli mysigt att träffa henne i dag , vi köpte en liten present till henne i Rom 

Senare kommer bildbomb från Rom 

    Puss och kram så länge ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0