Höstlov

Hej och go söndag

Jag har sovit från 20 i går kväll tills 7 i morse 
11 timmar 
Hur Nice 

Jag har tvättat i morse

Plockat lite hemma

Kp uppdrag nr 1 på förmiddagen 

Handlat åt Futureteens , ungdomar och personal ska hem till mig i morgon ... vi ska äta tacos och kolla film 

Handlat hem 

Gjort middag ( skinksås) 

Duschat 

Senare i kväll blir det kp uppdrag nr 2 

Full rulle 

Nu vankas ju höstlovet och det känns som alla ska i väg på massa skoj 
Resor hit och dit 
Vara lediga 
Klart man blir bitter😂😂 jag vill också ha värme och ledigt 
Men det är bara att kämpa på 

Det är så kul och lyssna på tv program där stora resebolag sitter och säger till barnfamiljer vilka resor som finns kvar nu på höstlovet 
Jag hajar verkligen inte att alla har råd att resa i väg på massa skoj 

För mig räcker det att gå ut en kväll i Sthlm så har man bränt sin peng man hade kvar efter räkningar 😂👊😂

Nu blir det mys i soffan  medans jag väntar in brorsan som ska komma och hämta zappa 

 Önskar er en fin söndag / Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0