Fredag 29/9

Hej vackra 


Hur mår ni ? 

Jag mår fint , lite skum i hals men det har blivit bättre efter en flaska kanjang 

I dag har jag varit på företagsposten och sen på kommunhuset och lämnat in papper

Sen var jag förbi nagel stället i handen och fixade mina fötter ( lackade tånaglar) 

Jag gick även förbi Lindex , fasiken va mycket snyggt dom har fått . Sugen på en hel del men måste spara alla pengar till Italien 

När jag kom hem så städade jag lite och tog en promenad med Sune och nu ligger jag bara och myser i soffan 
I kväll blir det chips och film 😜

En fredag helt i min smak 

I morgon ska vi åka till stan med lilleman och shoppa lite , han vill köpa lite nytt till Italien 

Våran skitunge har 47000 kr på kontot så han lider inte 😂😂😂
Han tjänar så jävla bra på sitt jobb

Han e duktig att spara pengar , det han lägger pengar på är kläder 
Den sista veckan har han köpt 2 par skor för över 4000 kr men det är han värd ❤️


Företagsposten 👍


Vet ni , jag hittade så sjukt snygga vinterskor i dag 
Gant 
Självklart svindyra men man kan ju alltid drömma 


Nu ska jag umgås lite med mitt gäng


Va rädda om varandra / IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0