Go kväll

Hej finisar ❤️


Jag har verkligen ingen aning om vart tiden tar vägen 
 
Jag hinner knappt med mig själv 😂😂

I går var det jobb och 2 kp uppdrag
Den sista var på kvällen så jag var inte hemma förs 22 tiden 
Det var med den nya tjejen och allt fungerade bra och vi ska fortsätta ses

I dag jobb, matlagning ( korv stroganoff)
Fix hemma, betalat alla räkningar, handlat osv 

Full rulle de kommande dagarna :

Torsdag, jobb 

Fredag, vi har en to do list som ska bockas av

Lördag , shopping i stan med Kalle 

Söndag, storstädning hemma fortsätter plus packa inför resan 

Måndag , ITALIEN ✈️🇮🇹🇮🇹




God natt vänner / Maria 


Kommentarer
Postat av: Carina

Mysigt med resa till Italien.
Jag vill också resa dit.Kram

Svar: a der ska bli ljuvligt
Maria Höglund

2017-09-28 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0