Söndag 17/9

Hej vänner 


I skrivandets stund mår jag jättekonstigt 
Klåda på hals och öra 
Halsen känns tjock , trött och ont i benen 

Fattar inte 

Jag är väl för tjock 👎 😂

I dag gick jag självklart och röstade 
Sen åkte vi in mot stan 

Vi hälsade på Annicka & kricka 

Sen åkte vi till mina svärföräldrar 

Min svärmor är helt otrolig och duktig! 
Just nu sitter hon och bygger ett tomte hus ! Hon älskar tomtar och tror på tomten
 ( såklart ) och nu sitter hon och bygger allt efter bilder i denna bok! 

Huset och Små möbler, 

Allt i minsta detalj 


Bilder och inspiration kommer från denna bok 


Nedan kommer bilder på bygget hon pysslar med 


Kolla dom små detaljerna , dörrar , fönster och möbler ! 

Det kommer bli belysning mm och allt ska stå klart till julen 

Tidigare har hon gjort en miniatyr från sitt barndomshem där hon bodde för 70 år sen

Alla möbler / mattor och detaljer exakt som hon bodde när hon var liten 

Svårt att fånga på bild , zoooma om ni kan 


Bilderna är tagna uppifrån 


Duktiga Gun ❤️❤️❤️❤️❤️

Efter vi varit där så åkte vi till Haninge c, sen till maxi och handlade och sen vidare till mitt jobb för att kolla läget och lämna lite saker 

När vi kom hem gjorde vi rostbiff i ugn och en potatisgratäng 

Mums 


 Nu är jag döds trött / Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0