Tisdag

Tjo 


Jobb x 2 i dag 

Rätt trött faktiskt och mätt 🍽

Jag gör inget annat än jobbar & äter 
Hahaha 😂

Har precis doppas ostmacka i varm choklad 

I dag ringde min chef från kommunen 

Hon ville bara säga att de brukare jag är kontaktperson till är väldigt nöjda och att hon hade gjort en avstämning med alla ! 

Kul att höra 😀

Sen kom frågan 

- kan du ta en till ?


Jag behöver öka min inkomst så jag sa att jag skulle ge det en chans så på tisdag nästa vecka ska jag träffa en brukare till på kommunhuset 
Jag kommer kolla om vi klickar innan jag tackar ja 

Mycket nu , Måste ju hinna skita oxo 
😂😂😂😂😂


Annars händer det inget speciellt 
Jag har en lång to do list som jag måste försöka få gjord i helgen och helgen efter . den 22:a & 23:e blir det nog en tur till mamma 

Ha en fin kväll / M ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0