6.16

God morgon lördag 
Vaknade 4,45 i morse men då somnade jag kl 21 i går 

Fredagen var fullspäckad 
Tvätt
Städ
Storhandling 
Bolaget
Apoteket 
Vårdcentral 

Mina provsvar hade kommit , jag hade en kraftig inflammation i hela kroppen så det förklarar min smärta i leder och trötthet 
Men vi ska gå vidare med reumatiskt utredning , fler prover och eventuell röntgen 
Mest för att utesluta 

Jag ska vila och äta medicin ett tag framåt men det där med vila går väl sådär 😀

Jag fick även en remiss till läkarhuset på Odenplan 
Ven centrum för att kolla på mina åderbråck 
Det var dock lite flummigt om det gick inom landstinget eller privat och är det privat så har jag inte råd 😒
Vi får avvakta tills jag får en kallelse 


När jag var klar på vårdcentralen så tog vi en öl på uteserveringen och sen gick vi hem
Och hängde på balkongen 
Syrran tittade förbi en stund . 
Vi gjorde lite antipasti och tog några Kalla 🍺
Vid 19 tiden ( tror jag) började vi plocka in och sen tog vi det lugnt resten av kvällen och jag somnade vid 21 

(null)

Till detta serverade vi vitlöksbröd 

I dag ska vi göra byn 
Vi ska besöka maxi blommor, blomsterlandet, jula  och plantagen 

Hoppas ni får en fin lördag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0