Blommor

Hej 

I dag åkte vi i väg till plantagen både i Farsta och i Länna 
(dom har öppnat en ny i länna ) 
Vi kom hem med:
10 svarta häng petunia 
12 mörkrosa pelargoner 
Clematis ( kläng)
Någon sort av rondondendron 

Vi har planterat i blomlådorna och i rabatten 
Vi har fyllt alla rabatter med 3 säckar jord 

Nu har jag 3 stora krukor som jag vill skaffa fina blommor till 
Kanske färgglada hortensior ?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Har ni planterat något på era balkonger / uteplatser ? 

Nu ska jag laga mat , göra matlådor och sen ta en dusch !
Jag har sjukt ont i kroppen och nu har det börja värka i mina skulderblad 
Gammal kärring gör så gott hon kan 😀

I morgon jobb igen men denna helg har bjudit på det mesta så jag ska inte klaga 

 Va rädda om varandra // Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0