Doppresent & grattis

Grattis i dag till min fina syster dotter Nova 
Hoppas du får en toppen dag 
Jag har inte hört  om något kalas men jag har gratulerat // kram Nova 15 år


Doppresent till Olivia 🐸❤️

Jag är ju inte mycket för de klassiska doppresenterna så som skedar mm 
Så vi köpte denna gulliga kanin ryggsäck till Olivia 
Vi broderade även in hennes namn 
Perfekt när hon börjar på dagis och vid resor etc

(null)

 Ser ni kanin öronen på sidan ?

Vi gav doppresenter i förväg och Kalle köpte en vagn till Olivia som dom redan har fått 
En snygg paraply sulky till deras resa och till
Sommaren 
Sen har vi lite annat smått och gott som hon ska få 

I dag är det söndag , vi ska nog åka till stan med Kalle 

Ha det bäst // Maria 




Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för grattis till Nova. Hon vill inte ha något kalas. Kram ❤️❤️❤️

2018-04-01 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0