Farmors tjej

Åååå några timmar med Olivia laddar mitt farmors hjärta med massa kärlek ❤️

Vi har så mysigt tillsammans 
Vi pratar, skrattar och sjunger 

Jag hämtade Olivia vid 11.30 , vi tog en promenad på 25 min i det iskalla vädret men när vi gick hem och hämtade Sune så passade vi på att hämta en extra fleece filt att gosa ner henne i !  Hon somnade skönt 

När vi kom hem så satte vi på lite barnsånger och sjöng och gjorde lite smoothie och rån med mjukost 
Vi mös mest och lekte och pratade 
Runt 14 lämnade vi hem henne igen till mamma Sandra !  Medans vi hade Olivia så hann Sandra städa och göra alla sallader mm tills i morgon 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Hon har fullt sjå med alla hålla reda på Sune 

Nu har jag tvättstugan och sen ska jag bara mysa ner mig under en filt och njuta av kvällen 

Älsk på er alla 💛💙  IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0