Fredag

Oj vad det går mellan pattar & lår 
😂😂😂
Näda men här är det full rulle 
Tvättstugan och då menar jag typ tvättat allt 
Hundfiltar, sängkläder , kläder, mattor, gardiner, dukar och mattor 

Jag har bytt gardiner i kök och vardagsrum och tvättat alla gardiner utom kalles för han sover 

Bytte till lite färg 
Grön duk med blommor i köket 
Och väldigt gröna gardiner i vardagsrummet , det vart faktiskt fint till allt grått & svart 

(null)

(null)

Man ser inte riktigt vilket härligt ljus det blev i vardagsrummet 

Jag har storhandlat 
Planterat murklockor i kruka  och en ställde jag på bordet 

(null)

(null)

Jag har tagit 2 promenader och en var förbi jobbets postbox 
Storstädat 
Städat och dammsugit på balkongen 
Betalat räkningar 

Nu är kl 12 och jag har hållt på oavbrutet sen kl 06 
En lite paus och tunnelbanan innan min älsklings gubbe kommer 

Vi får se vad vi hittar på i dag 
Resten av helgen är fullbokad med kp uppdrag och så ska jag vara barnvakt 

Va rädda om er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0