Gran canaria

Skrev helt fel förut 

Max och Sandra är inte på Mallorca utan på gran canaria 
Resan hade gått superbra i dag och Olivia var jätte duktig 
Heja farmors tjej ☀️☀️

Onsdags morgonen här hemma i swedala började med läkarbesök
Jag fick en utländsk dr ( igen) och mina erfarenheter av det är inte positiva då man inte förstår varann men dr i morse var helt ok 
Men det kommer ett men till 
Det var en inhyrnings dr som Slutar på fredag så ingen kommer ansvara för mina provsvar 
Så jag ska ringa nästa vecka för att få veta😒
Vad har hänt med sjukvården ??

Jag tog precis alla prover man kan ta 👍

Sen var det vidare mot jobb och efter jobbet åkte jag till post boxen i Haninge  och sen hem 

Hemma så lagade jag middag och vattnade gräset och sen tog jag en promenad med Sune 
Jag vart lagom klar till Robinsson 

Nu säger jag natt natt // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0