Helg & doppresenter

Hej och det är redan söndag 
Herregud 
Jag hinner knappt andas 

I går kväll var jag uppe hos max och tittade lite på alla doppresenter 
Gud va mycket fint Olivia fick 
Nu minns jag inte allt men här är några saker 

Pengar , 4 halsband , massa kläder , leksaker, tavla med Olivias namn , klossar med bild på Olivia och hennes födelsevikt , ett födelsedagståg ( 7 vagnar) med ljushållare , jag tror man sätter i ett ljus varje gång hon fyller 
Vagn, ryggsäck, fondkonto, lampa, diadem , mugg och massa annat 

(null)

(null)

(null)

 Elsa Beskow mugg 

(null)

Kläder

Bla Dopsaker från oss , mugg från mormor 

Här är bilder från helgen i övrigt 

(null)

 Ätit hamburgare 

(null)

 Tända ljus och tv mys på kvällarna 

(null)

 Den här skjortklänningen hade jag på mig på dopet till ett par gråa byxor och gråa skor 

Jag kände mig inte alls bekväm , fetare än någonsin och allmänt missnöjd med klädseln 
Senare på kvällen så skickade min svägerska en bild på mig tagen på dopet och då fick jag ännu mer bekräftat att jag ser ut som en valross
Fyfan !!   Usch !!! 

Nu är det söndag 
Jag ska åka till jobbet ( ft) och handla dit 
Sen ska jag förbi rusta och länna c 

Love Maria ❤️



Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååh vad fina presenter Maria!☺️👍💝Så söta!🙏💖 Och Neej Maria! Du behöver inte vara missnöjd med din klädsel! Det menar jag verkligen!😘❤️ Du var jättesnygg! Klänningen var superfin tycker jag och din outfit var cool👍☺️😍 Alla var så fina!☺️💖 Kram på dig min gulliga bonussvärsons underbara mamma😄😘❤️

Svar: Tack älskade Jossan ❤️
Ia None

2018-04-08 @ 15:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0