Klämdag

Hej 

I dag är det klämdag och många e lediga
Jag jobbade 9-14.30 

Först kp 
Vi var på Ikea , min brukare köpte en bäddmadrass och tallrikar 
Jag köpte en kastrull men det visade sig att det var 3 st 
2 små låg i den stora , som ett jäkla kinderägg
😂😂😂
Ja ja , plus på det . 

När jag hade lämnat henne så åkte jag till FT 
Där vart det lite pappersjobb och sen åkte vi och handlade med en ungdom 

Väl hemma så planterade vi en ny blomma och satte upp solcellsbelysning på balkongen i form av massa glödlampor 

Nu har vi precis ätit lite anti pasti / plock 
Mums 

(null)

Plus vitlöksbröd och melon 🌺

Här hemma är det sjukstuga 

Kalle var jättedålig i går kväll men gick och jobbade natten mot i dag , i morse när han kom hem kl 6 ( Henning hämtade honom på jobbet) så skakade stackarn och han var varm och hostar som satan 
I natt är han ledig så vi får se hur han mår i morgon kväll när han går på igen ? 

Han får inte smitta oss för vi ska på 50 års fest till helgen 🍾🍾

Just nu försöker han äta lite melon och nudlar 

Jag önskar er en fin valborg 

Kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0