Lördag 21/4



Hej godingar 

En härlig lördag ☀️
Sol men väldigt kalla vindar !

Jag hade en hyfsad lugn förmiddag 
Jag tog en promenad med Sune och sen duschade jag honom , nu är han så fin 😀

Vid 10 kom svärföräldrarna över men lite saker dom ville bli av med , snarare 3 stora kassar !

Jag behöll 4 saker 
En stekgryta , en kakform i silikon , en stekpanna och en fritös 

Resten kommer jag att lämna till vår loppis vi ska ha med jobbet den 2/6 
Det var bla bakformar , plättpanna mm

(null)

(null)

(null)

Påsen är till jobbet ! 

Killarna gick på bio på dan och såg Tom Raider 2 
Den var grym sa dom 
När killarna kom hem så skulle vi åka och jaga blommor och åka till jula och köpa en grill till syrran 
MEN 
Grillen var slut 
OCH 
Vi träffade Annicka och Kricke på jula ( kul) 
Dom var också på kruk och blom jakt . 

Vi skiljdes åt men senare åkte vi till deras landställe i Skarpnäck och tog en fika med dom .
Dom frågade om vi ville stanna på grillning i kväll men vi tackade nej i Dag och sa att vi kanske ska ses nästa Fredag ! 

Det slutade i allafall med att vi INTE kom hem med en ända blomma i dag  , dom vi ville ha 
( Tvillingsporre ) kostade 60 kr st och det hade vi inte råd med då vi behöver 15 st till blomlådorna ! 

Vi avvaktar 

Men däremot så köpte vi fästingshalsband till Sune 
Skönt att han har fått på sig det 😀
(null)

(null)

 Nu på kvällen så testade vi fritösen . Vi gjorde stora kryddiga Nuggets 

(null)

(null)

Njöt självklart av solen en liten stund i dag med , men frös lite när det blåste !!!

(null)

Nä Nu Ska jag plocka undan lite och sen blir det en lugn kväll 💪

Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0