Måndag 9/4

Hej 

Hur har er måndag varit ?

Här har det jobbats , dag 1 check ✔️
En bra dag - städat, lagat mat, fix med papper, tvättat, skurat utemöbler, städat skräp i trädgården etc.
Sms:at med Boss 
Småfixat 

Mer:

Jag har också firat min systerdotter i dag 
Hon fyllde år den 1/4 så i dag vart det ett litet paket och så bjöd jag ut henne på en pizza lunch / mys 

(null)

(null)

 Vendelsö kök & bar 

Nu är jag hemma igen 😀

Fullbokad i veckan 
Jobb, pk uppdrag , hjälpa max och Sandra på fredag , fixa balkongen / uteplats på lördag och jobb söndag 
Därimellan kanske jag hinner med mig själv 
Pust 💪

Nu vill jag ha semester , det är bara 3 månader kvar ! 
I sommar tar vi semester i juli och då blir det bla Teneriffa 14 dagar ! Gissa om jag längtar 
Dels längtar jag efter semester och soooool och egen tid med min älskling 
Sen längtar jag efter min Kia fia ❤️

Låt 3 månader gå fort 

😂😂😂😂

Har ni planer i sommar / semester ?

Kram på er // Maria 🌺




Kommentarer
Postat av: Jossan

Mysigt!☺️💝🍕Söt tjej☺️💕

Svar: Ja❤️
Ia None

2018-04-09 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0