Newbody

Hej onsdag 

Hur mår ni ? 

Full rulle i dag 
Först jobb
Sen en sen lunch date med mina fina tjejer Sandra och Olivia ❤️
Vi åt kina buffé och sen köpte jag en till doppresent  och så hämtade vi max kostymbyxor hos skräddaren 

När jag kom hem så tvättade jag alla mössor och vantar plus att jag sköljde upp alla nya kalsonger mm från newbody 

Vi älskar newbody , Kalle använder endast deras kalsonger och köpte 8 par och H köpte 3 par kallingar och jag mina favvo strumpor 

(null)

(null)

(null)

(null)

I morgon blir det jobb x 2 och på fredag ska jag vara barnvakt till Olivia medans mamma Sandra förbereder all mat / fika till dopet 

Jag önskar er en fin kväll // Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Jossan

💝

2018-04-04 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0