Onsdag

Tjo 

Vilken bra men intensiv onsdag 😀
Totalt inne i alla papper men jag tycker det Ă€r skit kul att hĂ„lla pĂ„ med papper sĂ„ lĂ€nge jag hajar 

Jag hade hjĂ€lp av min chef sĂ„klart men dagen sa bara swisch 

Love it 

Kom till jobbet 7.30 och blev hĂ€mtad  15.30 
Jag tog en rast pĂ„ 15 minuter sen lĂ€mnade jag nĂ€stan inte kontoret förutom vid kiss och hĂ€ngning av tvĂ€tt 😂

Efter jobbet tog vi hem lite hĂ€mtmat och nu ligger vi i soffan och kollar film 
( jag med halvt öga) 

I kvĂ€ll ska vi hĂ€mta Max, Sandra och farmors Ă€lskling Olli 
Gud vad jag ska pussa sönder henne 

(null)

TyvĂ€rr Ă€r planer försenat sĂ„ det blir en sen kvĂ€ll, det stora planet dom skulle ha flygit hem med har bytts ut till 2 mindre plan sĂ„ just nu Ă€r det försenat ca 1-1.1/2 timme 
Vi hĂ„ller koll pĂ„ Arlandas hemsida men tror hĂ€mtning blir runt 22.40 

LĂ€ngtar 

I morgon blir det lite jobb och sen pedikyr och hĂ€ng med kidsen 
MĂ„ste ha lite tid med Olivia för pĂ„ lördag ska jag vara barnvakt för max och Sandra ska pĂ„ en stor fest pĂ„ en bĂ„t i stan 
SpĂ€nnande 

Jag ska fĂ„ henne att sova för natten ❀
Det ska bli mysigt 

Helgen e fullspĂ€ckad med saker plus kp uppdrag 

Kram till er alla // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0