Tisdag

Hej 

Inte uppdaterat 

Plattan i mattan hela tiden 
Jobb , hem och familj är focus just nu 

I dag vände jag på rutinerna 
Familj först och jobb sen 

I morgon åker max , Olivia och Sandra till Spanien & LAS palomas 
Så jag ville hänga med min tjej innan hon åker så jag hade henne på morgonen när Sandra gick och tränade 

Vi gick till centrum och uträttade ärenden och sen gick vi till parken innan vi gick hem till mig och lekte och sen somnade hon på 3 röda i min famn 
Så mysigt 

(null)

(null)

(null)

(null)

Hon sov tills mamma Sandra kom ❤️

(null)

(null)

Olivias fina Ralf Lauren mössa som  Kalle köpte 
Jag kommer sakna henne den kommande veckan men som tur är så finns FaceTime 

Henning shoppade lite till Olivia i går ❤️
Farfar kom hem med superbra strumpbyxor med halkskydd på fötter och knän 
Perfekt nu när hon börjat krypa 

Och så hade han köpt 2 söta bodyn 

(null)

(null)

Det är så gulligt att farfar Henning går ut och shoppar åt henne ❤️❤️❤️👏🏻👏🏻👏🏻

Nu är jag hemma i soffan 😀

Jag har inte mått så bra sista månaderna 
Känns som kroppen lägger av mer och mer 
Jag har ont i leder, axlar , fotleder och fingrar och jag är sjukt trött nu för tiden 
Detta är inget jag har pratat om utan håller det mest för mig själv 

Jag har sovit 11-13 timmar per dygn sista tiden och behövt tacka nej till mitt extra jobb 

Benen känns som bly och jag har noll energi 
Men jag kämpar för att klara dagarna just nu och i morgon har jag äntligen läkartid för en genom check 
Nu orkar jag inte gå så här längre 
Jag brukar orka hur mycket som helst men nu är det gränsen till stop 😒

Ja ja  hoppas det hittar anledningen annars får dom ge mig en energi kick 

(null)

Det positiva är att värmen och solen är här 
I dag gick jag utan jacka ute ☀️☀️☀️
15 grader / tjohoo 

Önskar er en fin kväll // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0