Tisdag

Tog en fixardag i dag 

Ärenden 
Provtagning
Fixa naglarna 
Lunch och handling med inger 
Planterat lavendel 
Städat lite hemma 
Gjort middag , fläskfilé , BQ chips och tzatziki 
Lite jobbsamtal 

(null)

(null)

(null)

Lavendel ( perenner ) hoppas dom tar sig fint 

I morgon mina vänner kommer mitt älskade barnbarn hem 
Gud vad jag har längtat 
Och jag längtar efter max och Sandra oxo såklart ❤️

(null)

Asså sötaste ungen i världen ❤️❤️❤️

(null)

Älskar hennes tänder som kommit ! 

 Hon har haft det så bra i Spanien 

Fick några coola badbilder häromdagen 
Olivia har inga problem att vara under vattnet 

(null)

(null)

(null)

I kväll blir det lugnt , Kalle har redan åkt till jobbet , dom jobbar över ganska mycket och det visas i hans lönekuvert , denna månad fick han mer än 31.000 i lön 
Wow 
Det skulle mamma också vilja ha !! 😂😂
Han e duktig , jobbar massa och gnäller inte 

Nä nu ska jag plocka med det sista och sen tv kväll 

(null)


       Love Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0