Torsdag

Hej torsdag 

En bra dag på jobbet förutom snuva och nysningar 

I dag vart det premiär med lunch ute i trädgården 
Heja heja solen ☀️☀️

Fick massa gjort i dag plus att jag fick några ord med Kia fia , saknar henne ❤️

vår praktikant och min fina kollega Kattis  fick ordning i loppis rummet , nästa vecka ska vi byta plats på kartonger mm därinne men vi ser en ljusning 

Älskar den här årstiden , solen ger mig energi som jag saknar 👍

Följ oss på Instagram :
futureteenshaninge 

——————————————

Nu är jag hemma , fixat lite hemma , tvättat , bäddat rent och ätit 
Självklart har jag smällt i mig en snickers oxo 
Plus att i dag hade jag premiär för årets första glass ute också !!! Jag och Nova köpte glass på vägen hem 
Nam nam 
En 88:a och en dajm strut 😀

Nu tar jag helg men ska jobba på söndag 

Ha en fin kväll // Maria ❤️❤️❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0