7 dagar

Hej bloggisar 

Nu var det 7 dagar sen jag gjorde ett blogginlägg med text 
Sorry 

Jag har tappat det lite med bloggen pga tidsbrist och att mitt huvud och mående inte e på topp 
Jag är otroligt trött i huvudet och har noll energi pga viruset på balans nerven 
Tröttheten är värst just nu men hellre det än att vingla omkring och må illa 😂😂😂
Måendet har gjort mig lite down och ledsen 
Saknar min energi 😥😥

Vad har hänt da: 

Jag har haft fullt upp sen i fredags , kommer knappt ihåg vad jag gjort men här kommer det i stora drag 


Fredag: galet lång to do list , på kvällen vart det filmmys och räktacos 

Lördag : shopping i Farsta på fm 

Em : Norrländsk kräftskiva på eftermiddagen/  kvällen och när jag skriver norrländsk så menar jag den enklare variationen ❌

(null)

(null)

När alla hade kommit så var vi ca 16 personer 

(null)

(null)

Hembräntsdunken och ölburkarna på borden och ingen kräft pynt , 😂😆😂😆

Vi åkte hem vid 22.30 

Söndagen : då var jag helt slut i kropp och skalle pga av allt surr på lördagen 
Huvudet hänger inte med riktigt än och jag drack endast 3 groggar och 3 öl 
Inte kaxig på det ....

Måndag - onsdag 
Jobb, KP uppdrag och barnvakt till Olivia 
Jag älskar att ha min lillgroda 
Kärlek delux 

Bildbomb kommer strax ❤️

I morgon Torsdag : jobb och sen hämta Olivia 
Sandra har börjat plugga och Max jobbar så jag / vi har henne några timmar om dagen 

Fredag : naglar , storhandla , förtidsrösta och filmmys påkvällen 

Lördag : LOOPEN 

Söndag :  död 😂😂 ej kontaktbar 😂😂

(null)

Den här Dressen och massa annat fick Olivia av oss i födelsedagspresent 

(null)

Olivia har lärt sig lipa och i går skulle max, jag och Olivia lipa samtidigt men Olivia hann inte 😂



(null)

   Sötnöt 

(null)

   Min stora  kärlek 


(null)

(null)

(null)

(null)

En till kärlek 


(null)

Puss farmors skatt 🐸🐸🐸🐸

(null)

I dag avslutade vi våra timmar i parken , jag lämnade Olivia strax innan 17 

Nu på kvällen har jag pluggat lite och ätit fisk med hemmagjord filsås 
Smakar som skolans 😀

(null)

Så ....

Nu har jag äntligen fått i väg ett inlägg , nu är jag dödens trött och ska sätta på en podd 

God natt / IA ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0