Fest på Looopen

God söndag 

Hur mår ni ? 

Vilken härlig dag vi hade i går , läs dag  kväll och natt

Herregud att jag aldrig lär mig , jag har ingen party spärr 

Haha  

Var ju lite sjuk i går med huvudvärk och ont i hals men botade det med värktabletter innan jag åkte in  och tänkte att jag ska ta det lite lugnt och försöka åka hem vid 20.00 

Men jo jo 

Vi partajade  på loopen mellan 13-20 
Kul som fan men i dag vågar jag inte kolla kontot 
Satan 
Det vart öl, groggar och Bollinger champagne 

(null)

(null)

(null)

Vid 20.00 gick vi såklart vidare , vi hamnade på club på Hornstull / glashuset 
Roligt med dans och surr 

Asså mina fina vänner och familj 
Jag älskar er så mycket och jag är glad att vi sågs i går , visst att vi var lite färre folk  detta år men vi röjde och hördes som om vi var 50 pers 😂😂

Detta är 4:e året vi kör loopen 
Vi har testat slakthuset ett år men inte lika bra 🤮

Vi som krigade på var 

Jag
Henning
Kalle 
PK
Anders
Tina
Kricka
Annicka
Kenneth 
Åsa
Peter
Johanna
Pamela
John 

Härligt gäng 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Min underbara son Kalle och min snygga sambo 
💙💙💛💛
(null)

Alla var på strålande humör 

Självklar så var jag och Henning dom som gick hem sist 
Vi var hemma vid 4 
Somnade 5.30 i morse och i dag är halsen och huvudet 7 reser värre men det var det värt 
( läs kanske inte) 😂😂😂😂

Nu ska jag fortsätta att vila 

PS , tack alla för i går ❤️

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0