Fredag

Hej kompisar / bloggisar 

Nu äntligen slog jag mig ner i soffan 

Kört gärnet  sen 6 i morse och nu är kl 20.00 
14 timmar i ett ...

Inte suttit mer än 30 min i dag / 😝😝

Fix hemma 
Tvättstugan 
Tvättat typ allt hemma , filtar , mattor och alla lakan ( såklart) 
Varit och gjort naglar 
Mött en ungdom för ett ärende
Handlat ( 1:a gången) 
Hem och mötte H 
Sen storhandla ( 2:a gången) 
Sen vidare för att shoppa byxor till H , han köpte sjukt snygga jeans från DOBBER , Classic 

Sen åkte vi direkt och hämtade vår prinsessa 🐸
Vi var barnvakt några timmar 

Efter jag lämnat hem henne har jag packat sunes saker tills i morgon ,  medans Henning gjorde middag 

Sune ska bo hos syrran lördag - Söndag 

Och vilken middag vi ÅT , säger bara det 😂😂

Ica hade x-pris på oxfilé så  i dag blev det lite lyxmiddag  

(null)

(null)

(null)

Mmmmmmmmm  🍴🍴

(null)

(null)

(null)

(null)


   Vår älskade solstråle ❤️❤️❤️
I dag har Olivia gått mellan mig och Henning 
6 steg hit 6 steg tbx osv 


Nu vila och ladda batterier och hjärnan 

I morgon loopen 🍺🍺

Dom jag vet kommer i morgon är : 

Peter & Åsa
Johanna och Pamela 
Kalle och Kevin 
PK
Anders och Tina 
Max och Sandra 
Jag och Henning 
Kevin o 
Kricke och Annicka 
Kenneth 

Sen har några andra från eventet bjudit in folk som jag inte känner så vi får se hur många vi blir men det ska bli mysigt att träffas på loopen i morgon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Go kväll alla bästa fina 💕
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0