Handla & bio

Hej på er 

Min lördag har varit chill med 2 utflykter och massa jobbsamtal 

En ungdom har ringt mig 8 ggr i dag och näst sista gången sa H att om  det är ( DET) som ringer igen så be ( DET) dra åt helvete  hahaha 
Ja ja 
Gjort planering och varit i kontakt med 2 andra ungdomar 


I morse var vi på Martin & servera med MOS 

(null)

Det vart lite smått & gott och MOS  handlade lite till Olivias kalas 

Efter Martin & servera åkte vi hem och vilade och så bestämde vi oss för att gå på en bio i kväll

(Det är i allafall en stillasittande aktivitet ) 

Jag får krupp av att vara så här begränsad i det jag får och kan göra 😢😢

Film:
Vi såg nya Mission impossible 
Sån jäkla bra film 
Action i 2.1/2 timme ( spännande & rolig ) 
5 av 5 👍👍👍👍👍


Nu är det full rulle hela veckan 

I morgon söndag : storhandling & tvätta bilen mm

Måndag: jobb  , ärenden  

Tisdag : jobb , 
Litet kalas för  ( Olivia ) 1 år plus att vi ska fira Sandra som fyller den 8/8  , Dan efter! 
Men Olivias stora 1:års kalas är på lördag 

Onsdag : jobb och KP uppdrag ( nu startar KP) 

Torsdag : ? Har lite planer men vi får se ....

Fredag: lunch date med Renee, göra tårtor till Olivias kalas , umgås med min gubbe

Lördag : stort kalas för Olivia 🎂🎂

Söndag : förhoppningsvis inga planer 😂😂

Vad ska ni göra ? Har ni fortfarande semester ?

- MOS  (  max, Olivia och Sandra) 

 All kärlek / Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0