Hemma igen

Home sweet home och då menar jag inte i brandbergen där det e mörkt och folk mördas 

Men jag menar att jag e hemma hos min familj 
Mina killar ❤️

Jag kom hem kl 15 och kört på sen dess

Lite jobb
Storhandlat 
Plockat här hemma 
Packat upp 
Tvättstugan 
Lagat korv i ugn och hemma gjord mos 
Duschat Sune 
Vikt in tvätt 
Pulat med blommorna ute 

Förberett till montörerna som kommer i morgon bitti , dom vill att man ska tömma i skåpen under diskbänken bl.a. 

Nu är jag i stort sett klar , jag ska ta en promenad med Sune och borsta honom lite och sen ta en skön dusch 

  (null)

   Nyduschad och doftar ljuvligt 

(null)

  Middag 

(null)

I dag när vi parkerade våran bil på parkeringsdäcket i brandbergen så satt dessa 2 skönheter på en kundvagn utanför 

Vi pratade lite med dom och gick in och handlade och när vi kom ut 20 min senare så satt dom fortfarande kvar 

Vi vart lite oroliga och gick in till wiki bar för den dörren stod öppen och frågade om papegojorna tillhörde någon och deras husse svarade 

Va skönt .....  då var dom ensamma och lämnade 

Jag fattar inte hur han vågar lämna dom
Så där , tänk om någon snor dom 
Som sagt , det är brandbergen vi bor i 😥😡

I dag hämtade vi våran bil som varit på lagning och lackning 
Den vart jättefin 

Billigt vart det oxo , 21.600 kr men vi betalade 3000 i självrisk men sen visade det sig att vi hade en extra försäkring som täcker vår självrisk också så vi betalar 
NOLL  kronor  👍

Det tackar vi för 

Ok finisar ,  ha det finast 

Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0