Kalajs & bildbomb

Hej på er 

En trött tant här , mitt huvud är helt veckt just nu 
Alldeles för mycket för min skalle i dag 
Vart typ helt  slut i kropp och huvud när vi kom hem från kalaset 


Kalaset❤️

Vilket fint och mysigt kalas 

Vi var i Vendelsö hemma hos Johan 
Vädret var toppen 
Och familjen Wolgsjö  och uhrner hade gjort så fint
Och Max och Sandra ❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Det kom ca 30 st 

Sandras pappa & Jossan plus barn och Sandras farbror med familj 
Johan och hans familj
Carina & Sandras systrar 
Farmor och farfar Gun och Jörn
Min syster och Oscar 
Min bror, Sussie , tuva , Lisa och zappa 
Jag, Henning & Kalle 
Lelle och Ellen plus barn 
Melinda & David och barn 
Nomi / gravid
Philippa och purra plus barn 
Therese plus barn ( joa) 
Max och Sandra 

Kan ha glömt några kompisar 

Sandras systrars vänner 

Så mycket fina människor / familj som förgyller Olivias liv 


Här kommer en bildbomb 

(null)

Mina fina svärföräldrar, jag älskar er 

(null)

   Syrran     Och     Oscar 

(null)

Jag  och Kalle 


(null)

 Olivia  busar med joa 


(null)

  Sandra och födelsedagsbarnet


(null)

David , Melinda , nomi och Johan 


(null)

 Mamma  ligan 


(null)

  Min älskade Olivia kramar kompisen joa 


(null)

  Pussar   Och  kramar 


(null)

 Present berg 

(null)

   Busungar   , joa fick med sig Olivia i fallet 😂


(null)

       Finingar  ❤️        Farmors skatt 🐸

(null)

(null)

 Det här är mitt  bus  ❤️


(null)

   Sandor , Sandras pappa i svart och största sonen

(null)

  Fina  Jossan med yngsta sonen 
( Jossan lika med glädje ) urmysigt tjej ❤️

(null)

Me  to  day 

Av oss fick Olivia 

En vattenleksak ( från Kalle ) 
En vatten/ saft flaska med sugrör
En groda som hon kan bada med i sjön 
En prickig byxdress i härliga färger 
En super fin poncho med luva från polarn & pyret 

Från Kalle - pengar in på Olivias konto 

I morgon ska jag gå upp till gänget och titta på alla presenter 

Så här såg bilen ut när dom lastade in allt efter kalaset 

(null)

 Där ser ni att Olivia fick ett bollhav  😂


 Nu är det soffläge resten av kvällen 

Kram på er alla // Maria 
Och tack MOS för i dag 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskade fina Maria!🤗💝🌸

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2018-08-11 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0