Körkort

Hej 

Nu ska jag äntligen ta tag i körkortet , med hjälp från min chef ❤️

Peppning och ledigt för att åka på utbildning i början på november 
Så nu har jag börjar plugga 

Nu har jag ett datum och det gör att jag blir fokuserad och bara tänker på detta just nu 

Detta kommer  nästa ta all Min tid framöver 

Tänk om jag har körkort till december ? 


Hur kul 


Men samma skräck känsla skrämmer mig 
Tänk om min 49 åriga hjärna inte klarar det 
Tänk om min inlärnings förmåga suger hästballe ??



(null)

(null)

Gjort några små test 👍👍👍

I dag på jobbet så hjälpte Rickard mig
 ( vän & kollega )  Mig med att gå igenom det som finns under motorhuven 

Håll era tummar 👍

I morgon jobb och sen mys med Olivia 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0