Lördag , sjuk , loopen

Hej och god lördag morgon 

Sovit sådär i natt , lite trött och jag börjar bli sjuk ❌

Vi har haft en mysig morgon med mys och god frukost .   

Jag har känt av halsen i veckan och i går hade jag Olivia , sent på kvällen vart Olivia riktigt sjuk med hög feber , snorig och slemmig och jag känner typ samma sak men ingen feber men jag har slängt i mig värk tabletter för jag vill inte avboka loopen 

Men tyvärr så kan inte max, Sandra och Olivia haka till loopen 😥

Alltid jobbig att behöva ställa in när man är värd för ett event så nu kör vi ändå 🍾🍾🍺🍺💪💪

Jag ska strax gå ut med Sune sen hoppar vi i duschen 
Vid 10.30 ska jag väcka Kalle så han ska duscha och göra sig i ordning , vi 3 drar mot stan 11.50 

Jag Önskar er en fin lördag // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0