Olivia 1 år / Sandra 26 år 8:8

Hej på er 

Sorry för dålig uppdate  men i går vart jag betydligt sämre igen men i dag lite mer flytande 

Var hos dr i dag och fick mer medicin , pratade med SÖS akuten i går och dom hänvisade mig till vc för akut dr som hade mig den 1/8 var ej i tjänst 

Det vart mer Cortison och nässpray med cortison i! 


Han sa att jag kan bli bättre vissa dagar och sämre vissa dagar och att jag skulle räkna med att må skit 3 veckor till 3 månader , det går i skov 

Om det blir 3 månader så dör jag typ hellre eller så blir det min längsta rå fylla Ever 😂😂👍

Annars i dag ;

Jobb med fix och städ i huset, vattnade blommor , tömde sopor, städa kök och tömde kylskåp på saker som kommer få fötter Annars 
Massa rens och fix i trädgården 

Sen har jag tagit hem sessan Tisdag- Torsdag 
Min älskade lilla sessan ( läs sunes tjej) 

(null)

Mys på plätten 

(null)

(null)

       Fina  ni   E  ❤️ 

(null)

Mycket gos och kramar ❤️


Efter jag kom hem så lämnade jag hundarna i 
30  Min och gick till dr och apotek plus att jag köpte en monstera ( blomma) till Sandra 

Vid 15.30 var vi bjudna på ett mini kalas  hos MOS 
Vi firade såklart ett - åringen och Sandra som
Blir 26 i morgon 

Av oss fick Sandra en ansiktskräm och en barnfri kväll inkl lite nöje och en monstera 

Olivia fick 2 småsaker i dag , resten blir på stora kalaset på lördag 

Hon fick : 
En fin flaska med lock till vatten mm att hänga på vagnen och en bad leksak 
( En groda ) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Och av gammelmormor ( Annette ) fick hon en jättefin sång & text bok med spelande melodier 
Den var skoj 

(null)

(null)

Av mormor och mostrarna  fick hon ett par skor, en Mumin mugg och en tröja bl.a. 

(null)

(null)

(null)

(null)




Nu är vi hemma och myser i soffan 
Jag e trött så jag tar hundarna vid 20 sen natt natt 

All kärlek / Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0