Torsdag morgon / Flen

Hej och god morgon 

Först vil jag gratulera min brorsdotter saga på födelsedagen 

(null)

 Puss & kram tjejen 🎂

 

Jag vaknade 6 och tog en promenad med hundarna 

Vi hade en lugn kväll i går , vi tittade på sommarkrysset och sen somnade jag vid 22

Nu ligger jag i soffan och läser skvallerblaskor och ser tv 4 morgon 

I eftermiddag åker jag hemåt 

Fredag och lördag är fullbokat 

I morgon fredag så ska jag ha några montörer här hemma på fm 
Dom ska göra något med diskbänken och lägga skydd för dropp mm. 

Sen måste jag till Haninge c för några ärenden 

Bolaget & Ica maxi 

Träffa MOS 

Umgås med H 

På lördag är det en stor kräftskiva i Skarpnäck som startar 13.00 
Dagsfest  🦀🦀 🍺🍺 kvällsfest nattfest , jag får se hur länge jag orkar , 

Vad ska ni göra ??

När jag flyttade över bilder på mammas gamla dator till ett USB så hittade jag många roliga bilder 
Bl.a. den här på bebis Sune 

(null)

(null)

  Lill  fisen   🐕🐕

(null)

Den här vackra pelargonen står nedanför mammas lägenhet 


En annan tanke .

Hur ofta tittar ni er i spegeln ???

Jag kom på i morse att jag inte tittat mig i en spegel sen i tisdags morse 

Jag är inte nöjd med mitt utseende och tycker inte om att se mig själv i spegeln  så jag tittar väldigt sällan !!
Man får ju hoppas att det inte är en gul finne eller ett långt hårstrå i fejset 
Bläääää 
Hahaha   Snygg tanten 😂
Jag skulle lätt kunna vara utan en spegel 😂😂😂😂

Jaja   Slut med svammlet

Nu ska jag björna och sen duscha 

Puss på er //  Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0