1:a December

Hej och go december kväll 🎅🏻

En skön dag med ändrade planer 

På dagen har jag pulat massa här hemma medans Henning jobbade , jag passade på att baka , plockade lite , spelade julmusik  , såg en julfilm och slog  in lite julklappar 

(null)

(null)

(null)

(null)


När H kom hem åt vi korv och pommes / hur gott ?
Smutt  och så vräkte vi i oss massa bullar 

Vi skulle ju ha haft Olivia i dag/kväll  men Sandra är jättedålig och max känner sig risig så dom stannade hemma istället och hoppade över festen 
Trist för oss 😀

Nu gör vi inte kungens skit , vi har inte  ens mjölk hemma men ingen orkar gå  och handla 
Riktigt lata och sega 
Så vi har bett Kalle att gå och handla , hoppas hoppas så vi får mjölk till mer bullar  hahaha 

I morgon ska jag jobba men börjar inte förs 10.30 

Jag önskar er en fin kväll

Maria ❤️❤️❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0