27:e December

Hej folket 

Hur mår ni ?  Vilar ni ? 

I går onsdag var jag bara i väg i en timme , resten av dagen vilade jag 

Vi åkte till Haninge c i går morse med MOS gänget och bytte några julklappar och Henning fick en GANT klocka av mig i julklapp så vi var och kortade av armbandet 

(null)

Olivia provade lite väskor och smycken 😂😂


Eftersom vi är 5 ADHD människor så tog allting mindre än en timme och så var vi hemma igen
 ( typ )  
Alla ville bara hem och vila och chilla.


I dag har jag varit lite mer effektiv men jag går på halvfart 

- jag tvättade
- betalade alla räkningar ( ångest ) 
- slängde alla julklappspapper 
- tankade brorsans bil och fyllde på spolarvätska 

( jag ska hämta dom på fredag kväll på Arlanda efter deras 14 dagar i Phuket ) 

(null)

(null)

Härliga bilder från familjen 

- pantade burkar
- handlade
- städade lite 

- tagit bort halva julen, tog bort dukar och juliga skålar och adventsstaken mm
Granen och ljusstakarna i fönstret får hänga kvar till efter nyår , mysigt i mörkret 

- lagat kött
- var på biltema och bytte batterier jag köpt 
-vi tog en promenad nere i Svartbäcken med killarna 🐕🐕

Och nu på kvällen har max och Olivia varit här och busat 
Vad vore livet utan Olivia ❤️

(null)

(null)

(null)


 Busgrodan 🐸🐸🐸

Nu ska vi äta middag , rostbiff , tzatziki och chips 

Planer framöver:

Fredag: besikta brorsans bil, middag med H på någon restaurang , hämta brorsan med familj på Arlanda 

Lördag: fix inför hotellet , middag & bio ev. 

Söndag : hotellet Skavsta tom
1/1-19 

(null)

Vi har samma rum som förra året ❤️

Buisness room med stor säng, tv , bord och stolar, fin stor dusch och stor möblerad balkong ,
Perfekt för alla kylvaror 

Vi fick Mail av hotellet för några dagar sen 
Förra året betalade vi 200 kr för Sune 
- En extra avgift för hund - 

Men i år ska dom Ha 600 kr för 2 dygn 

Fy sjutton , plus hotell rummet såklart men vad gör man inte för Sune 🐕🐕🐕 i år hänger zappa med också .


Vad har ni för nyårsplaner ?  Berätta gärna 

// Love Maria 









Kommentarer
Postat av: Therese

Haha kul jag köpte en GANT-klocka till Johan i julklapp i år också! De har riktigt fina klockor!
Jag ska jobba hela nyår, jobbar natt mån-mån så inget firande för mig i år. Bra för plånboken dock nu när vi ligger så mycket back efter mammaledigheten.

Svar: Ok !! Bra jobbat

Kul att vi valde samma sak
Jag köpte med metall armband


Gott nytt år fina du 🥂🥂
Hälsa familj
Ia None

2018-12-27 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0