Fredag

Hej 

Hur mås ?

Plattan i mattan på förmiddagen 

Jag var och tvättade vår Audi kl 7 i morse på 
cirkel k .

Sen hämtade jag upp Kalle , Olivia och Sandra för att åka och julhandla på maxi 😀

Vi hade tur ....

Inte alls mycket folk och man kunde busa runt med Olivia utan att springa på folk 

Vi handlade för 2700 kr vardera  och det blev 7 stora påsar var , alltså 14 stora påsar som skulle in i bakluckan plus cola backar mm 

(null)

 En hängig tjej men busa går alltid hem 

(null)

Hej  och  hå 😂😂



(null)

(null)

Sandra  betalar 🤩✨

När vi var klara där så körde vi hem O och S och hjälpte dom upp med alla kassar till lägenheten 

Sen åkte jag och slängde sopor och städade lite hemma ,

H kom hem från jobbet kl 10.30, 
han mådde inte alls något bra 😕

Vissen och matt , han får ju inte i sig någon mat och därmed blir han irriterad 

Trist 

Jag känner mig också seg och vissen så vi la oss bara i soffan 

(null)

Hundarna  hänger med oss såklart 

(null)

Fick julkort av zappa 😂😂😂

Nu vid 16 så skulle jag åka till Ica för att hämta grishjärtan som vi beställt 
H älskar det och nu gäller det att få i han allt som han vill äta 

Vi beställde 12 st i måndags och de skulle komma i dag 

Jag åkte i väg och tänkte tvätta Volvon först men när jag kom till cirkel k i brandbergen så var det 10 bilar i kö  till biltvätten och då åkte jag till handens cirkel k och där var det ännu mer folk som skulle tvätta bilarna så det sket sig , får tvätta Volvon i morgon bitti 

Jag drog vidare till Ica BB för att hämta hjärtan men leveransen från Scan mm var försenat så det sket sig oxo , jag stod i 30 min på Ica och väntade men sen drog jag , jag får hämta dom i morgon 

(null)

Nu ska jag ta en dusch och krypa i min pyjamas , tända massa ljus och vila 
Jag har huvudvärken från Hell 


Kram på er // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0